6 apr. 2013

En början med vackra ting

Funderat på det ett tag, funderat på hur jag ska göra, hur andra gör och vad som anses rätt för mig. Så jag tyckte på radera och tog bort allt. Inte för att det var dåligt utan det var mer mitt behov av ett vitt nytt papper. Mycket av det som fanns förut kommer säkert tillbaka men kanske i sällskap med någon ny vän. En del av tanken med den nya bloggen var att lägga upp lite svartvit kludder, men av alla bildfiler på min dator fanns det inte en enda innehållande dem. Vilket gör att jag istället börjar bloggen med inlägg på några saker som gör mig glad.

Varmt välkommen hit!
Göra ett kort till en fin vän. 

Sätta saxen i andras bilder och skapa nya sammanställningar.  

Garner och nystartade projekt som kan leda precis vart som helst. 
Körsbärsträd i blom om våren.



Detta träd fullt med drömmar fanns ute på Rosendahl i Stockholm en sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar